Teknolojiye sevdalanmak:)

O kadar seviyorum ki teknolojiyi. Her yerde bulunmaya çalışıyorum daha bu yaşımda :) Ne kadar özenirdim kişisel blogları olup, her yaşadıklarını paylaşanlara:) Yapmayı çok düşündüm, ama sanırım bu blogla uğraşanların(ya da benim takip ettiklerimin) yaşı büyük olduğundan hep sonra yaparım diye erteledim. Nitekim bugün buna yenik düştüm:) Tumblr'da da iki sayfam bulunmakta. Biraz her şeye burnunu sokuyor gibi gözüksem de aslında hiç öyle değilim. :) Sadece merak. Neyse daha şu "blog"la ilgili öğrenmem gereken tonla şey var. Diğer yazılarımda belki görüşürüz :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Pages - Menu


up